And the adventure continues - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cynthia - WaarBenJij.nu And the adventure continues - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cynthia - WaarBenJij.nu

And the adventure continues

Door: Cinzia

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

11 Augustus 2015 | Australië, Sydney

“ I’ll be brave, I’ll take risks, Cause nothing can substitute experience,,

Wat ben ik weer dankbaar dat ik ook dit verslag nog lekker zit te typen in Australië.
Wat is er veel gebeurd, Ik zag het even somber in, maar ik geloof, en dat is iets wat ik niet opgaf. Ik geloofde ik mezelf, in mijn avontuur, in mijn reis en mijn kunnen! En mede door de steun van mijn lieve vrienden hier en vanuit het thuisfront zit ik nog in dit mooie Australië en neem ik jullie graag mee in mijn afgelopen maand belevenissen..

Woensdag 1 en donderdag 2 juli: Job hunting
Deze 2 dagen stonden in het teken van werk zoeken! Iets wat toch wel erg nodig is momenteel en ik heb mezelf tot het weekend de tijd gegeven. Inpakken zag ik uiteraard helemaal niet zitten dus spendeerde ik uren aan het maken, printen en uitdelen van cv’s, reageerde ik op alles wat ik kon vinden op internet en schreef ik zoveel mogelijk motivatie brieven. Gelukkig had ik motivatie genoeg!!
Op woensdag ging ik naar het lunapark voor een interview. Wat wilde ik graag deze baan hebben, dus ik deed mijn uiterste best. Na een gesprekje van 15 min vroeg ze of ik zaterdag een dagje wilde komen proberen. Tuurlijk wil ik dat. Vol enthousiasme (misschien iets te overdreven, maar gosh wat was ik blij) zei ik dat ik er enorm naar uit keek en hoopte dat het van beide kanten goed uit gaat pakken. Dol gelukkig ging ik terug richting huis. Ik heb in ieder geval een trial!

Vrijdag: Houseparty @ ours!
De eerste nacht dat ik redelijk goed geslapen heb. Ik had voor mijn gevoel een stukje zorg minder, en ging er al helemaal vanuit dat ik het gewoon ging maken daar in Luna. Toch bleef ik realistisch en ging ik op de dag zelf toch ook nog op zoek naar werk onder het mom van, U never know!
Tijdens de avond hadden we afgesproken om met de huisgenootjes een gezellige avond te houden zodat we elkaar meteen net ff wat beter leren kennen. We zitten er inmiddels een week, en tot nu toe bevalt het helemaal prima en is iedereen echt onwijs aardig. Dus, zo gezegd zo gedaan.. Rond een uurtje of 9 kwamen de eerste flesjes op tafel en schoof iedereen langzaam aan. We deden spelletjes, de drank vloeide goed en de gesprekken hielde niet op! Wat een geweldige avond was dit. Ergens in mijn achterhoofd zei een stemmetje tegen mij dat ik de volgende ochtend mijn trial in Luna had en misschien is richting bed moest gaan. Uiteindelijk luisterde ik daar naar om 3 uur snachts. (beetje laat, maar ik heb nu wel door dat ik in het leukste appartement van Sydney terecht gekomen ben)!

Zaterdag: LunaPark
Om half 8 ging de wekker. Auw! Maar ondanks het korte nachtje was ik vrij actief en had ik super veel zin in vandaag! Om half 10 stond ik in het park, omgekleed en wel en kreeg ik kort uitleg waar alles was en hoe alles zat. Het is onwijs veel info en probeerde zo goed mogelijk alles te onthouden. Ik begon bij de Birthday parties. Samen met Nuu mijn collega die dag verzorgde ik de feestjes van kids. Serveerde eten, speelde met kinderen en deed wat oude bekende dansjes. Het was vermoeiend.. want je doet alles in 1, maar wat had ik het leuk! Na de eerste 10 min zei mijn baas al.. Cyn, je weet dat je morgen gewoon werkt he, topper!
De lach die bij mij verscheen was niet meer van mijn bekkie af te halen de rest van de dag!
Ik had de baan.. en dat in 10 minuten. Ik heb een geweldige eerste dag gehad en om 7 uur was ik eindelijk klaar en mocht ik naar huis.
In de avond was er een feestje in het hardrock café waar we met de meiden nog even heen gegaan zijn. Helaas was ik wel erg moe, en moest ik de volgende dag weer naar werk dus ben ik na een uurtje al weggegaan.

Zondag: Working again, kinda like it!
om 10 uur stond ik weer vol goede moed en enthousiasme in het park. Birthday parties again vandaag. Het was lekker druk en veel feestjes tegelijk maar het ging erg goed. Toen het even wat rustiger was bij ons was het bij de ijstent enorm druk en werd er gevraagd of ik aub even kon helpen invallen. Nog nooit daar geweest, en geen idee wat ik daar moest doen trok ik de handschoentjes aan en zag ik Romina daar aan het werk. Ik zei tegen haar, neem de orders maar aan en ik maak het wel. Oeps, wat zei ik nou weer…. Ik weet helemaal niet hoe. 1 single scoop, uh hoe groot moet die? Tripple scoop.. in een wafel cone of moet ik dan het grote bakje gebruiken… Romina riep gelukkig het aantal scoops en waar ik het in moest doen en zo begon ik. De eerste paar vond ik lastig inschatten maar daarna begon ik het nog echt leuk te vinden ook! Ik werd net beetje zelf verzekerd over de hoeveelheid etc. toen Tamara (mijn collega van de birthday parties) binnen kwam en zei Cyn.. ik heb je echt hier nodig!! Ik sprinten de ijstent uit en viel midden in een mega feestje bij de Birthdays. Ik rende en vloog de hele dag.. en om half 8 mocht ik eindelijk uitschrijven en naar huis. Ik was kapot! Dit is best even wennen zeg.
Thuis werd ik positief ontvangen door de huisgenootjes die alles wilde horen. Wat lief!

Maandag 6 juli:
Ik heb het ritme langzaam te pakken. Ik stond om 11 uur in Luna en werkte bij scoops (de ijstent).
Je staat elke dag wel ergens anders. Dat maakt het super leuk, maar in het begin ook wel even lastig. Ik leer elke dag nieuwe dingen en ben benieuwd wat de andere dagen gaan brengen.

Dinsdag: even vrij
Vandaag heb ik mijn vrije dag. En wat was ik blij! Ik had maar 3 dagen gewerkt maar met al die feestjes tussendoor en alle nieuw indrukken was ik blij dat ik een dagje niks hoefde. Ik ben lekker de boodschappen gaan doen en ben voor de tv gekropen. Heerlijk!

woensdag 8 t/m maandag 13: werk werk werk…
Deze dagen heb ik werkelijk niks anders gedaan dan gewerkt! En lange dagen ook.. Een dag van 9 uurtjes zie ik inmiddels als kort! De meeste draaide ik 12 uur op een dag. En kwam ik vaak rond 00.15 thuis aan na een avond dienst. Het is nu vakantie hier, dus het park is elke dag open. Vanaf komende week veranderd dat naar alleen de vrijdag tm maandagen. Dus het is lekker dat ik nu even flink wat extra uren kan maken.
Maandag gingen we met wat collega’s als afsluiting van het vakantie seizoen nog even een drankje drinken in een pub vlakbij Luna. Erg gezellig. Ik heb het onwijs naar mijn zin en voel me helemaal thuis op het werk.

Dinsdag 14 juli -> Manly
Vandaag kon ik een beetje uitslapen en kan vertellen, hier keek ik onwijs naar uit!
Mijn wekker ging half 11, want Joris (die we in Darwin hebben leren kennen) is in Sydney en stond om 12 uur met een heerlijke lunch voor de deur! Hij was nog nooit in Manly geweest dus besloten we om daar heen te gaan. Het was goed weer dus hebben daar heerlijk in het zonnetje gezeten met een flesje wijn.
Romina en Fran waren ook op Manly dus nadat we een speurtocht aan directions kregen van de meiden hadden we die eindelijk gevonden en gingen we met z’n alle richting huis.
Eenmaal thuis hebben we even wat gegeten en hadden we samen met Simone ons eigen huis feestje gemaakt. Een kleine terugpakker voor de gasten die mij en Romina de hele nacht wakker gehouden hebben op zaterdag terwijl wij de volgende ochtend heel vroeg weer naar werk moesten en daar dus als 2 zombies aankwamen.
Uiteraard deden we weer wat spelletjes en eindigde we redelijk op de banken en bedden…

woensdag: paddy’s market
Onze wekker ging vroeg.. eigen schuld dikke bult verhaalt natuurlijk! Maar Simone en ik deden ons best om op tijd weg te gaan. We hadden afgesproken met Kelly en Savannah om naar paddy’s market te gaan. De meiden gaan al bijna weg.. en hier kan je goedkoop nog wat leuke souvenirs weghalen.

Donderdag 16 juli: time flies..
Vandaag heb ik lekker het huis schoongemaakt en daarna kwam Joris langs. Die blijft hier 2 dagen slapen voordat hij naar een hostel gaat. (aangezien Sam weg is, hebben wij toch een bed over).
Ik ben rond 2 uur begonnen met mijn RSA cursus, Responsible Service of Alcohol. Iets wat je hier moet hebben als je in de horeca werkt. Een rib uit mijn lijf.. maar ik ging er voor. Toen Simone om 8 uur uit haar werk kwam, was ik nog steeds bezig. Wat een verschrikking dit. Jor heeft me toen hij terug kwam nog geholpen en toen ik eenmaal alles had ingevuld met Fran haar antwoorden erbij kwam ik erachter dat ik de oudste adobe heb die er bestaat, en ik dus niks met het formulier kon doen. Ik heb 4 keer opnieuw alles ingevuld en toen deed hij het nog niet. De voetballen die bij ons in de kamer liggen kwamen mij even goed van pas en mijn huisgenootjes zagen er de humor wel van in.
Morgen weer een dag hoor.. eerst snel naar bed.

vrijdag 17 juli: Coffee stand
Vandaag ging om half 6 de wekker. Ik werk op een event in Luna vandaag bij de coffee stand.
Om 7 uur begon mijn shift en het was vrij rustig. Gelukkig want ik stond als een gek te gapen en doen. Gelukkig mijn collega’s ook en voelde ik me er niet schuldig over.
om 6 uur was ik eindelijk klaar en ging ik naar huis. Ik wilde eigenlijk graag een uurtje slapen.. maar dat lukte niet erg. Joris viert vandaag zijn verjaardag, en Savv haar afscheids uitje.
Iedereen druppelde langzaam binnen en al snel ontstond er weer een feestje in huis!
Uiteraard weer super gezellig. De gasten en wij noemen elkaar al familie en ma nigga’s, en met vrienden van iedereen erbij was het 1 grote groep.
Robbie, die Robbie Williams heet.. kwam spontaan op het idee om te gaan zingen.. wat meneer dus totaal niet kan in vergelijking tot zijn naam genoot.. en wilde naar de karaoke bar. Iedereen overtuigd en daar gingen we. Met een groep van bijna 20. Het was even lopen maar uiteindelijk waren we bij Orient hotel aangekomen. Ik zong mijn afscheids nummer voor Savv.. de meiden deden ons Darwin momentje, Robbie en ik de macarena (een onderonsje van de huisgenoten, Romina haar 2de naam is namelijk Macarena en wij zetten dan maar al te graag dat nummer in). En Queen kon ook niet ontbreken op ons lijstje! Wat hebben we gelachen.. en wat was het weer een super leuke avond!
Hoe iedereen thuis is gekomen blijft gissen.. maar we zijn er gekomen, daar gaat het om!

Zaterdag 18 juli: Goodbye lieve Savv
Na een kort nachtje ging de wekker weer. Met de meiden gaan we lunchen in de Westfield tower om dan nu toch echt afscheid te moeten nemen van Savv. Die gaat gewoon straks al de lucht in, terug naar NL. We hebben onwijs gelachen en uiteraard werden alle opmerkingen en herinneringen weer even op tafel gegooid. Helaas moest ik snel afscheid nemen na de lunch want ik moest weer naar werk voor een avonddienst.
Met een dubbel gevoel liep ik het Westfield uit. Wat een gek idee dat zij straks weg is.
Op werk viel het niet mee, het was druk en ik was kapot! Toch deed ik mijn best en kon ik om 11 uur lekker richting huis.

Zondag en maandag
Deze dagen weer druk op het werkhuisje geweest.
Maandag hadden we na het werk het maandelijkse Bob award feestje. Hier worden collega’s genomineerd die voor de afgelopen maand een award winnen omdat ze er net even extra uitsprongen en dat soort dingen. Gratis eten en drinken en dat is natuurlijk altijd goed. Daarna zijn we met een groep naar bar Century gegaan waar je drankjes voor 3 dollar hebt waar wij natuurlijk ook dol op zijn. Simone schoof hier ook gezellig aan en na een tijdje zijn we met z’n alle naar side bar gegaan. De plek waar ik in het begin vooral vaak kwam. Wat vond ik het fijn om daar nu weer even een dansje te wagen met leuke nieuwe mensen om me heen. Het was super!

dinsdag: Gewoon lekker niks!
En dat was het dan ook vandaag. Wel even boodschappen gedaan waar ik me vertilde aan de 4 liter appelsap die ik mee wilde nemen. Ik voelde het zo me rug inschieten (nee, niet die appelsap hoor!) en na 10 min krom staan strompelde ik verder naar huis.

Woensdag 22 juli:
Mijn rug heeft me de hele nacht wakker weten te houden. Ik ben met Simone en Kelly naar de stad gegaan waar ik de nodige pijnstillers voor mijn rug en tijgerbalsem en dat soort dingen in sloeg. De hele rechter kant is weer opgezwollen en stiekem wilde ik dat Oratai even langs kon komen.
Eenmaal thuis ben ik meteen naar bed gegaan en na 3 uurtjes geslapen te hebben ging ik weer richting werk. Een avondje op een event draaien. Gelukkig was het vrij rustig en door de pijnstillers kon ik in ieder geval rechtop blijven. Het was maar een kort avondje en ik was blij dat ik weer wat extra’s kon verdienen.

Donderdag: Regel dagje
Samen met Romina ben ik op pad gegaan voor een kado voor Simone. Die is maandag jarig en we willen haar graag iets geven wat blijvend is en ze zich ons mee kan herinneren. We besloten om een armbandje te laten graveren met Roomies erin. Heel leuk dachten wij! Het bandje was sneller gevonden dan iemand die het kon graveren dus liepen wij de hele stad af. Uiteindelijk vonden we iemand en lieten we daar het bandje achter. Blij dat we waren joh, morgen kon ik het bandje op komen halen en was het mooi op tijd voor het feestje zaterdag.
Die avond komen we thuis en kwamen we spontaan op het onderwerp kettinkjes met iets gegraveerd enz, waarop Simone zegt.. Ja ik heb er ook 1, en heel sneu, maar draag dat ding nooit.. ik hou gewoon niet van dat soort dingen. Mijn ogen werden onwijs groot en voelde even een ohshit momentje opkomen. Ik zei dat ik een ketting wel kon begrijpen, maar dat armbandjes wel wat anders zijn… tochh?? Ja opzich wel... zei Sim. Ik ging maar door over het feit dat je armbandjes ook kan mixen met grovere dingen, en dat armbandjes altijd wel kunnen enz.. Armbandjes waren geweldig!!! En uiteindelijk zei Sim dat een armbandje inderdaad wel wat anders is, en je het kan matchen met iets anders en daarom nog wel kan. Gelukkig.. ik had Romina al ingelicht en ook zei dacht niks anders dan f…. !!!
We hopen zo dat ze het leuk vind! Maar we zeiden alle2 tegelijk, anders draag ik hem wel!

Vrijdag: druk druk druk
Om half 9 had ik een afspraak bij het postkantoor omdat ik eindelijk mijn RSA certificaat binnen had en er nu een pasje van moet laten maken. Lekker vroeg stond ik daar met mijn moeie ochtend hoofd, terwijl ik op de foto moest. Oeps! Ik ging daarna meteen door naar Bondi waar ik weer een afspraak gemaakt had voor het laseren van mijn tattoo. Dat is nu alweer zo lang geleden, en wil dit toch ook echt bij blijven houden.
Na het laseren ging ik met Kelly op bondi junction nog even mee winkelen totdat ik een berichtje van werk kreeg. Of ik aub om 4 uur kan beginnen. Ik kan de centen goed gebruiken dus uiteraard stuurde ik ja terug. Ik ging snel naar huis, pakte me spulletjes en ging weer richting werk. Eenmaal daar snapte ik niet zo goed wat ik kwam doen want het was echt onwijs rustig!! Maar hey, we verdienen wel!

zaterdag: sick!
Nadat ik woensdag mijn rug zo verpest had, voelde ik me de hele week al niet zo fit. Ik had een dikke bal in mijn keel van verkoudheid, mijn rug stond ik killing modus en ik voelde me gewoon echt verrot. Terwijl ik me stond klaar te maken voor werk zakte ik een paar keer terug op bed.. overeind staan lukte me niet en dat hoofd waar iemand hamertje tik in aan het spelen was hielp me ook niet. Ik melde me ziek! Wat baalde ik. Maar het is ergens ook wel mijn eigen schuld.. jai k weet het mam!
Ik ging maar door, nieuwe baan, nieuw huis, veel indrukken, heel veel feestjes en ja dan kan ik dit verwachten. Ik leer… of nouja, doe een poging!
na de hele dag op bed kwamen Kelly en Simone rond 6 uur hier aan. Ik strompelde uit bed en at een happie mee. Iedereen zou straks langs komen om Kelly haar afscheid te vieren en Simone haar verjaardag. Ik deed mijn best er zo ok mogelijk uit te zien. Kleede me om en deed heel dom een drankje mee! In het begin ging dit gelukkig nog vrij goed allemaal.
Toen iedereen er was Besloten Romina en ik balonnen op te blazen, werd er happy birthday gedraaid en kwamen we met de ijstaart binnen. Een kaartje volgde en Simone was al helemaal blij. Toen kwam voor ons het spannende moment.. het bandje geven! Iedereen wist inmiddels het verhaal al, dus zaten ook zij vol spanning te wachten nar de reactie. Ze opende het doosje en Gilde AAAAH (op dit moment dacht ik oh shit, maar al snelde volgde) WAAUUWWW SO NICE!!!! Iedereen lach in een deuk, en ik twijfelde nog steeds of ze het wel Echt leuk vond.. We vertelde het verhaal wat er die dag van het kopen nou gebeurde en ze zei dat ze het oprecht leuk vond. Met water oogjes gaf ze ons een knuffel en kus.. en waren wij ook blij!!
Nadat we sim even hadden laten genieten van haar momentje was het tijd om voor Kell de gekkigheid uit de kast te toveren. Ik had een Frame gekocht waar we op konden schrijven, met allemaal foto boosters erbij. Uiteraard kliederde we het frame vol met quotes van madame, en werd het al snel een leuk lijstje.. al vonden we zelf.
Met onze vrijwel mislukte speech over het feit dat zij ons moet gaan verlaten.. Waar sim en ik gewoon liever niet over nadenken en vooral niet over willen praten, gaven we namens alle meiden het kadootje. Een kleinigheidje, maar met betekenis.
Het frame werd vollop gebruikt en iedereen maakte er wel fotos mee! Hilarish! En wat is het leven toch mooi.
Na dit alles besloten we om toch nog op stap te gaan. Ik voelde me onwijs aftakelen maar wilde voor de meiden gewoon graag mee. Eenmaal voor de deur van Soda factory hoorde we dat het nog een half uur zeker wachten was, en dat het een 10tje entree is. Ik vroeg mezelf af wat ik hier überhaupt aan het doen was, en vertelde Sim en Kell dat ik helaas ging afhaken. Hoe schuldig ik me ook voelde.. ik trok het niet om nog zo lang te wachten, een 10tje te betalen en dan na 30 min weer weg te gaan.. ik ben de hele dag ziek thuis geweest en morgen gaat om half 8 de wekker weer. Ik besloot voor mezelf te kiezen en ging terug naar huis, met Romina.

Zondag 26ste
De dag verliep vrij snel op werk en ondanks dat ik me niet zo lekker voelde nog was ik erg blij dat ik gegaan ben. Altijd fijn, die extra centjes. Thuis hebben we film gekeken met de familie.. en drna weer terug naar bedje waar ik netjes lag te wachten tot 12 uur zodat ik even een happy birthday eruit kon knallen voordat Sim ook ging slapen. (Ik wilde nou eenmaal graag de eerste zijn!)

Maandag: Happy Birthday lieve Sim!!
Vandaag een heerlijk vrij dagje.
Beetje uitgeslapen, dingetjes moeten regelen voor mijn tax en daarna met Joris wat gaan drinken in het zonnetje bij Casa. Daarna ben ik naar huis gegaan want wilde thuis zijn als Sim thuis zou komen. Vandaag is tenslotte haar echte verjaardag. Kelly kwam ook gezellig nog even langs en ik sneed de taart aan. We begonnen gezellig met wat drankjes rondom de tafel en we eindigde met zn alle op de banken met een filmpje erbij.

Dinsdag 28 juli -> Doei lieve Kell
Vandaag vroeg op gestaan. Ik ben naar office Works gegaan waar ik vanalles wilde uitprinten, een copy van mijn paspoort had ik nodig, mijn tax formulier wilde ik graag geprint hebben en nog wat regel dingetjes. Ook heb ik daar bij de self kiosk een foto collage gemaakt voor Kell. Deze deed ik in de kart die ik gekocht had en schreef daar de nodige dingetjes in waarvan ik vond dat ze die nog even moest weten. Ik ging naar het vliegveld en wachten haar daar op. Getsie.. ik vind dit helemaal niet leuk! Met kell samen haar tassen ingecheckt en wachten tot haar hostdad met kids nog kwam om gedag te zeggen. Ik maakte wat foto’s en vond het moeilijk iedereen zo verdrietig te zien. Het gezin stond op het punt om weg te gaan en toen kwam Joyce aangesprint. Die had het gelukkig nog net gehaald. Met zijn 3je nog even wat gedronken en de nodige herinneringen kwamen omhoog. Jeetje, wat hebben we al veel meegemaakt met zn alle he! En wat gaaf hoe deze vriendschap zo is gegroeid.
Met die fijne gedachten was het toch echt tijd voor het afscheid. Bam, doeii fijn humeur!
Met de nodige watervalletjes zeiden we deze topper gedag! Schat, we gaan je onwijs missen! Maar we weten dat we je snel weer zullen zien, wherever it may be!
Verdrietig liepen we richting buiten waar we de uber besteld hadden. In 20 min stonden we thuis en moest ik toch echt nog even mijn tax formulieren opsturen (een soort van belastingaangifte doen.. op z’n moeilijkst). We praten nog wat na over onze tijd hier en Sim komt ook thuis.. Joyce zou hier eten want om nu alleen thuis te zitten is ook niet erg fijn! Uitendelijk wat eten gehaald en weer terug naar huis. Joyce ging toch richting huis en ik heb tijdens het eten geskypt met Zuslief en Peter!!
Erg leuk!!

Woensdag en donderdag: The deck
Deze 2 dagen werkte ik bij The deck. Dit zit in het Luna park maar heeft zijn eigen personeel enz.
Vorige week werd er gevraagd wie geïnteresseerd zou zijn om hier als waitress een paar weken te komen werken en ik kreeg na mijn reactie vrijwel direct bericht dat ik mocht komen werken. Heel fijn want deze dagen ben ik normaal vrij, en om voor een aantal weekjes iets erbij te zoeken is vrij lastig. Het werk is vrij simpel.. als je door hebt hoe of wat. Ik ben blij dat ik hier wat extra’s kan verdienen maar ook weer een extra ervaring toe kan voegen.
Donderdag avond heb ik nog even een drankje gedaan met Jor bij het opera house en woensdag avond hebben Simone en ik 3 uur besteed aan het uitstippelen van de reis.. we hebben er nu al super veel zin in en kunnen stiekem niet wachten om alles definitief vast te zetten, maar al helemaal niet om te gaan!!

Vrijdag de 31ste: Fairy floss everywhere
laatste dagje van de maand alweer.. deze spendeerde ik in de suikerspinnenkraam!
en trust me.. het zat werkelijk overal!
Romina en ik waren om dezelfde tijd klaar en besloten om een happie goedkoop te eten in het park.
Daarna de ferry gepakt.. en moe op de bank geploft.

Hoe gek het ook klinkt ben ik blij dat ik in juni werk en dakloos was geworden. Het heeft me tot iets veel beters geleid, iets wat ik niet eens had durven hopen.
Ik heb een geweldig thuis met de leukste huisgenootjes die ik kan bedenken! Ik werk in het Lunapark... een super leuke baan met veel nieuwe ervaringen, en ik kan weer verder plannen voor de rest van mijn reis!
Ik ben gelukkig! Ondanks dat ik jullie uiteraard echt wel mis!


*I turned my cant’s into can’s, and my dreams into plans*


Lieve allemaal, Bedankt als je again de tijd genomen hebt om alles te lezen!
lieve en positieve groetjes naar jullie allemaal!

Dikke kus, Mij!

  • 11 Augustus 2015 - 11:18

    Moessie En Paps:

    Heeeeeeeeeeeey Cynny

    That's a long story zeg......... weer een superleuk verhaal.
    Als je het zo leest bestaat het leven uit...........
    werken, werken, nog eens werken en feessies,
    Leuke foto's ook weer.
    Tuurlijk kennen wij jou verhalen van de vele appjes die over en weer gaan maar je schrijft zo leuk, dat het elke keer weer een feestje is om te lezen.
    Geniet nog van je mooie trip met zijn vele ervaringen en uitdagingen.
    En " I turned my cant’s into can’s, and my dreams into plans", is zo op jou van toepassing.
    Go for it.
    We love you,.
    XXX

  • 12 Augustus 2015 - 19:25

    An Keus:

    Wat een leuke maand heb je gehad en fijn dat je leuk werk hebt geniet er maar van groetjes van ons xxxx

  • 24 Augustus 2015 - 14:08

    Iemwimer:

    Hallo liefje,

    Eindelijk je verhalen weer gelezen. Wat een belevenissen weer. Het was een hele lap, maar wel erg leuk allemaal. Fijn dat je zulke leuke vrienden hebt dan voel je je niet zo alleen. Gelukkig dat je weer werk hebt, je maakt daar wel lange dagen, maar ja, geld verzoet de arbeid.
    Wanneer gaat je trip weer verder. Hoe is het met je tattoo, is die nu bijna weg en hoe is het met je rug.
    Je zult wel denken hé,hé, oma reageert ook eindelijk, ja dat heb je als je nog steeds zit te ruzieën met je laptop, dat ding is nog steeds mij de baas. Maar met lang genoeg klooien kom ik er ook zoals je merkt.
    Liefje geniet nog van alles wat je onderneemt en meemaakt. Ik kijk er wel naar uit wanneer je ons weer mee laat genieten van al je avonturen.

    Heel veel liefs en een dikke knuffel. XXXX



  • 12 September 2015 - 00:12

    Fran:

    Hè hier had ik nog niet op gereageerd!
    We waren natuurlijk nog lekker op vakantie toen je deze schreef;)
    Gelukkig toch nog even kunnen skypen vanuit the States, ondanks je uitslapen en je eten en het rug insmeren ;);) nee hoor geintje zus! Was blij dat je even tijd had want daarna zaten we uren zonder Internet in the mountains...
    Loveyou xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 628
Totaal aantal bezoekers 20000

Voorgaande reizen:

04 December 2004 - 30 November -0001

Backpacken in Australië

Landen bezocht: