Kheb 't heerlijk naar m'n Cyn... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cynthia - WaarBenJij.nu Kheb 't heerlijk naar m'n Cyn... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Cynthia - WaarBenJij.nu

Kheb 't heerlijk naar m'n Cyn...

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

13 Januari 2015 | Australië, Sydney

Hoi Lieve allemaal,
Allereerst nog de allerbeste wensen  en een super mooi Nieuwjaar voor iedereen!! May all your wishes come true! And make it yours!
Ik ben het nieuwe in ieder geval SUPER begonnen!
Een geweldig feestje om 12 uur, lieve familie kunnen bellen, goed nieuws van m’n lieve vrienden (u know who u are), een baantje hier down under, leuke vooruitzichten, wat wil je nog meer?! (Ok, ook hier kan ik een lijst van opnoemen natuurlijk.. Maar voor nu is dit alles wat telt).
Ik was gebleven bij Zondag 28 dec. Dus ga ik met deze dag vrolijk verder met vertellen over mijn avonturen!
Deze ochtend begon traag!! Niet zozeer voor mij, ik was al om 7 uur op! (heerlijk he, dat leven in hostels). Vol moed begon ik met het uploaden van foto’s bij mijn verslag. Dit duurde maar liefst 3 uur  toen was ik welgeteld 2 foto’s verder! Wauw dit schiet op….
Ik heb de moed opgegeven en ben uiteindelijk met Simone en Iris naar travelbugs gegaan. We willen graag morgen naar de blue Mountains. Omdat we daar moesten wachten op een bevestigingstelefoontje zijn we gaan wachten in het park. Na bijna 3 uur wachten had ik nog geen telefoontje gehad en zijn we terug gegaan naar de winkel. Nog 5 minuten dan weet ik het. Wij daar wachten.. en wachten… en wachten.. en wachten…. Ondertussen maar op de computers daar op internet geweest. Ik lekker gesolliciteerd op verschillende baantjes….En Simone en ik waren weeris te enthousiast en hebben direct onze tickets geboekt voor het Luna park met oud en nieuw. Iris kon niet via internet boeken dus hopen we dat er nog kaarten beschikbaar zijn als wij die van ons dinsdag moeten ophalen. Ruim een uur verder kwam meneer van travelbugs met goed en slecht nieuws.. ohjeej dachten wij al. Maar gelukkig! Het slechte nieuws was dat wij de HELEDAG hebben gewacht.. maar het goede nieuws was dat er een extra busje zou rijden en wij dus WEL mee konden naar de blue Mountains morgen! JeeeeJ.
Helemaal leuk! We zijn via de suup teruggegaan naar het hostel, hebben snel wat gegeten en toen maar naar bed! Morgen word een lange drukke dag!

Maandag 29 dec. -> Blue Mountains it is!!
Om 6 uur ging de wekker! Whaa lekker vroeg :O. om 10 voor 7 moesten we klaar staan bij het ophaalpunt. Gelukkig was dit 2min lopen van het hostel haha! Buschauffeur nam het niet zo nauw met de tijd.. en kwam om ff voor half 8 aankakken! Als we dat hadden geweten…..
Klein rondje door de stad zodat Simone, Luka, Jade en Jess (de 2ling) opgehaald konden worden.. en uiteraard ook nog wat andere mensen.. en toen door naar de Mountains. Het was zo’n 2 uurtjes rijden. Onze eerste stop.. was meteen ook het meest indrukwekkend (vond ik.. achteraf!).
Super mooi!! Of hoe mijn zus zou zeggen.. Super Eng!! Haha de foto’s zullen het wel verklappen! Sorry again zus.. but i’m still alive! Sweet, met de bus zijn we naar nog een aantal uitkijk punten geweest. Omdat ik lekker verwend ben door Amerika destijds.. vond ik dit wel mooi.. maar vergeleken de grand canyon is dit niks! Ondanks dat waren alle plekken heel gaaf om te zien. We hebben 2 wandel tours gedaan van ongeveer 1 a anderhalf uur. Langs watervallen, uitkijkpunten, onder rotsen, heel gaaf!! Rond 4 uur ging het busje weer terug en om half 7 was ik terug in mijn hostel. Helemaal moe van al dat lopen. (helaas, mijn enkel wil nog steeds niet). Wel met goed nieuws. Ik heb zojuist een mail ontvangen met positief bericht of ik op sollicitatie wil komen! Morgen al! Als au pair! Super leuk.. ik direct geantwoord en meteen gaan douchen en daarna lekker rustig aan gedaan op de kamer! Morgen weer een dag hoor… en een spannende!

Dinsdag 30 december. -> Job interview
Om half 8 ging vandaag de wekker! Jajaa uitslapen doen we niet meer hoor, opeens valt er vanalles te zien en doen wat we al die tijd hebben uitgesteld onder het mom van.. we hebben nog zo lang! Maar als we niet snel iets van een baantje vinden, zijn we hier al bijna weg!
Om 9 uur stonden wij bij het luna park om onze tickets op te halen voor morgen! Fingers crossed voor Iris. Helaas, verkeerd gekeken en konden we de kaartjes pas om 10 uur ophalen. Lekker lang dagje op deze manier :p. dan maar lekker in het zonnetje een drankje halen.
Gelukkig was er nog een kaartje en liepen we 10 over 10 alle3 met ons ticket naar buiten. Terug gegaan met de trein, en nog wat boodschappies gehaald. We zijn rond half 1 terug gegaan naar het hostel. Omgekleed, ik de route enz uitgezocht en toen op naar Bondi. Lekker een uurtje bij het strand (in het gras, toch wat minder vervelend haha) gelegen en toen was het voor mij tijd voor mijn sollicitatie!! Aaaaahhhh!!!
Het huis is op nog geen 5 minuten lopen van het strand, dus was erg makkelijk te vinden. Wat een gaaf huis zeg, was het eerste wat me te binnen schoot toen ik ervoor stond. Met een warm welkom liep ik naar binnen (ja het was idd super warm buiten, maar dat bedoelde ik niet natuurlijk!) Ze komen over als 2 enthousiaste jonge ouders die graag een extra handje hulp willen. Ze hebben een zoontje van 2.5 en een dochtertje van net 3 weekjes! Ik voelde me eigenlijk meteen op m’n gemak. Henry (het zoontje) kwam al meteen spelen en gaf zelfs een tekening aan me. Ze liet me het huis zien en ik was verbaast! Super mooi groot huis.. heel licht en open! Mooie grote kamer voor de au pair, eigen badkamer voor de au pair en boven ook nog eens zeeën van ruimte! We maakte meteen al wat grapjes en merkte al snel dat ze vrij easy going waren. Ik ben benieuwd. Hun huidige au pair Kassie is er nu ook nog, maar die vertrekt over anderhalve week om te gaan reizen! Leuke meid ook!
Het was een leuk uurtje met het gezin, maar ze vertelde me wel eerlijk dat er morgen nog 3 andere mensen komen. Morgen eind vd dag, en anders uiterlijk 1 januari hoor ik of ik de job heb of niet! Ik ben erg benieuwd.. zelf zou ik daar best willen werken! Ze waren zo aardig, en de kids zo grappig! Henry die had trouwens een aardbei geplukt.. Niva, zijn moeder vraagt of hij er 1 aan mij wil geven.. zijn vader waarschuwde me al en zei: Watch what he is going to do know! Ok dacht ik.. Henry staat voor me, kijkt op, heeft een enorme ondeugende grijns op zn gezicht en zegt: hey, watch this!! En stopt zo de aardbei in zn eigen mond. Hoe bijdehand hahhaa!!

Woensdag 31 dec -> It’s gonna be a HAPPY NEW YEAR!!!!
ok, deze ochtend hebben we vrij rustig aan gedaan.. ik maar een film gekeken want was al vroeg op en toen klaar gaan maken voor nye . Uiteraard is er elke oud en nieuw wel wat.. en bumpte ik mijn hoofd kneiter hard tegen een stenen bak! Auwtsjie!!!! Meteen aspirines naar binnen gewerkt en gaan liggen! Gelukkig werkte dit.. en had ik na een uur een stuk minder last.. buiten mijn gevoelige plek en bult om dan.
Snel spullen gepakt en op naar Simoon dr hostel. Daar begon het feest Direct.. we schenken de goon in.. (ja i know, niet al te verantwoord maar ik had wat te vieren) en op dat moment gaat mijn telefoon: Dear Cynthia, thanks for meeting us yesterday (SPANNEND, NERVOUS LEES IK VERDER) we think you will fit perfectly in our family! If you are still interested in the job we would love to have you here! Have a happy new year!
WHAAA en of ik dat gelukkige nieuwjaar ga hebben! OMG beter kan die niet beginnen toch… Helemaal blij en enthousiast reageer ik terug en stuur direct m’n ouders bericht! Geweldig dit! Ik proost meteen de goon erop…. Of 6 (oeps). Om uurtje of half 6 gingen we naar het luna park. Mega rij.. maar opzich ging dat vrij snel. Het was super leuk.. overal mochten we gratis in, er draaien dj’s, iedereen doet leuk.. 1 groot feest!! Zelfs de drankjes waren redelijk betaalbaar, voor syndey begrippen dan! Om half 10 begint het kinder vuurwerk. Dit beloofd wat voor 12 uur dacht ik nog!
om 11 uur lopen de naar ons uitzichtpunt. Wat.. wow.. ik sta echt dichtbij.. en heb goed zicht helemaal leuk dit! Het wachten duurde nog even maar met alle gekken mensen om je heen is dat niet zo erg! Het aftellen is begonnen…. De lampjes op de brug gaan aan.. 3..2..1… HAPPY NEW YEAR!!!!!!! Waaaaaaaauuuuuwwwwwww…. Ik heb nog Nooit zo iets gezien! Altijd gezien op tv, er van gedroomd dat ik dat ooit in het echt zou willen zien, dacht dat het onmogelijk was, en nu… ik sta er gewoon! Bizar! Pretty amazing!!! Ik kreeg even een momentje met een vaag gevoel van binnen. Realiserend dat jullie allemaal net aan de lunch zitten, nog 10 uur moeten wachten.. ik hier al nieuwjaar vier.. een jaar dat ik ga startten zonder mijn allerliefste paps,moes zus,peet en familie!! Vreemd! Oke, vorig jaar vierde ik het ook niet thuis.. maar nu is anders!!
Oké terug naar nu.. realiteit! Het vuurwerk is schitterend! Ik zal weer filmpjes uploaden waar je mee kan genieten van deze show.. na het vuurwerk gaan we nog door met de bekende dj’s uit aussie! Tot 3 uur/half 4 rampenstampen en feesten en toen met de trein terug naar het hostel. Om half 6 ging ik dan toch maar slapen…..

Donderdag 1 januari - > GELUKKIG NIEUWJAAR!
haha ik vier het gewoon 2 keer!!! Na 4 uurtjes te hebben geslapen ging mijn wekker.. nu is het eindelijk Nieuwjaar in nl.. en dan MOET ik even bellen!! De meesten had ik tijdens mijn Nieuwjaar al geappt voor het geval dat. Maar je ouders moet je even spreken op zo’n moment!! Ook me omatjes even gebeld.. want ook zij mogen niet ontbreken!!!!!!
Klaar wakker drna uiteraard dus ben me direct maar gaan aankleden. Uitkateren op het strand is de planning vandaag! Heerlijk. Al moet ik zeggen, die hangover was ver te zoeken bij mij (Gelukkig)!
lekker dagje strand, en Simone en ik wilde in de avond graag even ergens uit eten.. ipv altijd maar de easy noodles of take aways in t park. Even lekker zitten, genieten en normaal 2015 inluiden. We wilde graag ergens eten maar eenmaal daar moesten we een uur ofzo wachten op een tafel.. no way! Im starving mate! Tot half 10 rond gelopen. Uiteindelijk wilde we bij het Duitse tentje wat gaan eten. Hier mocht je alleen naar binnen met ID.. Iris had die niet bij maar ondanks dat zij niet zou eten maar alleen erbij zou zitten mocht ze niet naar binnen. We zijn we verder gelopen. Na half uurtje nog niks gevonden te hebben besloten we om toch naar die Duitse tent te gaan. De enige met plek! En wij hadden nu toch echt wel scheurbuik! Gelukkig stond er een ander grietje van net, en mocht Iris uiteindelijk mee! Lucky bastard. Heerlijke grote echte schnitzel gegeten.. en een mega duur rosétje van 10 dollar voor een mini glas gedronken!! Ok, hoop centjes maar was super lekker en heel gezellig! Beetje jammer dat we er half 12 werden uitgekickt.
In het hostel mijn nieuwe envelopje van Zuslief opengemaakt!!! Lieve foto kaart gehad.. die gaat in mn tas overal mee naartoe! Wat mis ik jou!!!

Vrijdag 2 januari -> Manly and Pancakes on the rocks!
Vandaag ben ik met Simone, Kimberley (nieuw roomie van Simoon) en Devon naar manly beach geweest. Helaas betrok het weer.. (again when i am going to manly) maar hebben toch nog wat uurtjes op het strand zitten kletsen met een mini picknick. Daar besloten dat we vanavond met ze alle willen eten. Ik iris gesmst en uiteindelijk besloten dat we Pancakes on the rocks gaan proberen.
(dat is trouwens degene waar we gister heen wilde). Dit keer was het ongeveer een half uurtje wachten.. vooruit we blijven staan! En het was het meer dan waard!! Gelukkig hadden ze niet alleen pannenkoeken maar ook spareribs en nacho’s enz enz…
Uitgebreid de buikjes gevuld! Voorgerecht de nacho’s, hoofd gerecht de pork ribs, en nagerecht de chocoladepancakes met bolletje ijs, aardbeien, chocolade saus en slagroom! (nee guys, ik val toch niet echt af, ondanks al dat lopen, op deze manier! ;).
2 flessen wijn gingen er doorheen en uiteindelijk was ik evenveel kwijt als gister………. Wat ging daar mis haha.

3 januari -> Leaving day.. Nieuwjaarduik!!
Iris maakte mij om kwart voor 6 wakker. Zij vertrekt nu naar Tasmanië! Waar ik eigenlijk bij mee zou gaan.. stiekem ben ik wel benieuwd hoe het daar is! Ook simone is vanochtend vertrokken naar Parkes.
Ik ben op tijd opgestaan, ik had nog steeds geen verblijf voor vanavond (er was iets mis gegaan), en morgen avond, maar moet eigenlijk om 10 uur het hostel uit. Om 8 uur zou de receptie open gaan maar om 10 voor 9 heb ik ze uit bed gebonkt!! Als er geen plek is.. moet ik asap iets regelen! Gelukkig.. na nog ruim 3 kwartier is het gelukt. Vanavond nog een nachtje in deze kamer, en morgen in een 10 pers kamer. Vooruit! Goedkoopste optie… en niet dat ik het hostel zo fijn vind hoor.. maar ik had ook weinig zin om als en loetje me backpack in te moeten pakken.. heel de stad door te moeten opzoek naar een nieuwe.. en dat voor maar 2 nachtjes.
Uiteindelijk duurde alles zo lang, dat ik me snel ging omkleden en weg moest… ik ga namelijk mee doen aan de Nieuwjaarsduik! 3 januari pas? Ja 3 januari pas! Australian backpackers regelt dit. En speciaal voor de groep die op 1 januari in het vliegtuig gestapt is. Iedereen mag mee doen.. en er waren dus een hoop dutchies naar toe gekomen! Geweldig dit.. 30 graden, unox muts op.. erwtensoep erbij.. en je voeten verbranden aan het belachelijk hete zand!
Kimberley was ook meegegaan en ook Devon de canadees wilde de Nederlandse traditie wel is meemaken.
Na deze geweldige ervaring zijn wij nog blijven hangen bij het strand. Rond half 7 pas gingen we terug en het was nog een uur met de bus vanaf Sydney.
Terug in het hostel heb ik lekker lasagne gemaakt en ben ik me om gaan kleden. Om 11 uur hebben we afgesproken bij Side bar, en Jade en Jess kwamen ook gezellig! Na wat uurtjes dansen en gekkigheid relaxt met de taxi naar huis gegaan. (mijn enkel was helemaal kapot!!).

Zondag 4 januari -> Nothing special…
Om 11 uur van kamer gewisseld. Tsja jullie mij gister uur laten wachten.. dan is het nu my turn!
verschrikkelijke kamer! Mja het is maar 1 nachtje. Fine!
Daarna ben ik zelf een grote wandeling gaan maken. Voet flink ingepakt en zo’n 2 uur gelopen naar paar uitzichtpunten via de botanic gardens waar ik de routes heb gepakt die ik nog nooit eerder had gezien. Gelukkig was het bewolkt want de temperatuur was niet te harden! Uiteindelijk klaarde het wat op en ben ik naast het opera house (met uitzicht op het opera house en de brug) wat gaan drinken en wat info opgezocht op mijn laptop met de gratis wifi :P ideaal! Super lekker plekje, en heerlijk gezeten! Daarna nog uurtje de andere kant op gelopen en daar wat eten gaan halen! Helemaal moe kwam ik aan in het hostel waar ik vrij bedtijds ben gaan slapen.

Maandag 5 januari -> MOVING DAY! BONDI HERE I COME!
Om 10 uur ben ik gaan uitchecken. Spullen achtergelaten in het hostel en naar Centraal gegaan. Simone kwam net terug uit Parkes en mooie kans om nog even wat leuks te doen!
We zijn samen naar de Chinese tuinen gegaan! Hilarisch was dat zeg!! En mooi ook trouwens hoor!!
Daarna moest ik helaas terug naar het hostel. Huw (de man van het gezin) komt mij daar ophalen zodat ik niet met mijn tas hoef te slepen! Als backpacker zou je nee kunnen zeggen.. it’s kind of your job to do that.. maar ik vond het toch wel erg fijn!
Eenmaal in huis aangekomen kon ik het nog steeds niet helemaal geloven.. ik woon hier nu dus ook! Ik slaap momenteel boven in een extra kamer. Heerlijk 2 pers. bed en privacy! Ik ben met Kassie en Henry naar het park gegaan en heb daar 2 uur gespeeld! Eenmaal terug zijn we eten gaan maken, heerlijk verse groente uit de tuin, en toen het ritueel bed en bad gaan meegemaakt! Super easy!! Geen gillende kinderen die stiekem de douche open maken en uitrennen of wat dan ook (Sorry nog daarvoor mam..). ook het naar bed brengen gaat pretty easy. 3 kleine boekjes voorlezen, heen en weer schommelen op de stoel, en dan slapen! Rond half 8 waren we klaar met alles en ben ik lekker gaan douchen! Waauuw mega douche, grote douchekop in het plafond, geweldig! Helemaal na die vieze hosteldouche! Ben wel op tijd gaan slapen omdat ik niet zeker wist of ik er nou vroeg uit moest of niet.

Dinsdag 6 januari -> Day off already!
Ik was om half 8 opgestaan. De tijd dat Henry wakker word. (die biologische klok doet t prima bij dat ventje). Huw kwam ook meteen en zei dat ik er niet uit hoef en een dagje vrij heb! Heerlijk beginnen zo. Ik ben uiteindelijk naar de stad gegaan waar ook Simone weer was. We zijn samen de Pylon gaan beklimmen. (die pilaar van de harbour bridge) we hadden hiervoor gratis kaartjes gekregen tijdens onze klim. Altijd leuk is een kijkje te nemen! Super mooi uitzicht weer! En uiteraard weer 10 keer de burg en opera house gefotografeerd. Op de 1 of andere manier blijf je dat doen…..
daarna hebben we heerlijk een biertje gehaald op het terras. Het was bloedje heet, en zeg nou zelf.. dan gaat zo’n koud biertje er maar wat graag in!
daarna op zoek gegaan naar wat laatste boodschappies en spulletjes. Simone vertrek om 8 uur vanavond naar Melbourne . Uiteindelijk zijn we een heerlijk laatste drankje gaan doen in Hyde park!! Na afscheid te hebben genomen ben ik terug gegaan naar huis!! Daar lekker filmpje gaan kijken en nog even met paps en moes gepraat!

Woensdag 7 jan -> DayCare! Beachlife!
Om half 8 stond ik beneden. Ik heb geholpen met het ontbijt en lunch pakketje maken voor Henry en samen met Niva en Kassie zijn we hem lopend naar Day care gaan brengen! Hij is zo makkelijk dat hij het allemaal wel prima vind daarzo! Toen we om 10 uur terug waren, hebben we een was gedraaid (nu weet ik ook meteen hoe het werkt) en zijn Kassie en ik naar het strand gegaan. Om 4 uur zorgde we dat we alle2 weer klaar stonden voor wat er dan gaat gebeuren. Ik kreeg kleine baby Hally vast, en Kassie ging vast de tafel dekken. Niva haalde Henry op en Huw was nog aan het werk in zijn kantoor in huis. (jup, ook dat hebben ze).
Henry had niet geslapen op daycare en was over de top qua drukheid! We hebben het eten gemaakt en probeerde Henry nog zo veel mogelijk op te laten eten. (das een uitdaging, maar gelukt!). na het eten hebben we m in bad gestopt en de kleine kwam ook nog even spartelen. Ik heb hem voor het eerst zelf naar bed gebracht. En ook dit was best spannend. Eerst met Kassie nog de boekjes voorgelezen maar toen ik heb in bed wilde doen riep die.. Jij moet mijn kamer uit! Shit dacht ik… gelukkig ging het vrij simpel.. ik leg m neer en Kassie sneakt de kamer uit. Hij vraagt waar ze heen is en ik maak er maar van dat Kassie ook moet slapen omdat het al laat is. Gelukkig, hij accepteert me onzin! Vrijwel direct vroeg hij of ik m toch even wilde knuffelen op de stoel. (soort schommelstoel waar hij graag even in zit voordat die naar bed gaat). Daar begon hij zachtjes te vertellen over dat hij op day care stiekem jam uit de pot had gehaald met zn handjes.. te schattig toch! Ik leg m in bed en hij roept dat ik niet weg mag.. ik vraag why Henry? We need to get some sleep now! Hij gaat verder.. maar Kassie gaat eerder weg, zij gaat heeeeeeeeel australië rond! Aaah… Dat klopt, maar nu ben ik hier! Jaa.. so you can’t leave now.. i need to sleep, but you need to cuddle me First!
uiteindelijk ging die vrij snel daarna echt slapen! Yes.. I did it! Blij loop ik naar beneden!!
Vertel hoe schattig hij zijn verhaaltjes vertelde en dat ik eerst bang was dat hij mij niet zou accepteren, iedereen schiet in de lach. Zelfs zijn ouders en Kassie horen vaak dat ze weg moeten.. Fjuw! Dat scheelt. Nog even thee gedronken en gezellig gezeten met Niva en Huw en toen begonnen aan mijn verslag. Ik had nog aardig wat in te halen!

Donderdag 8 januari -> Beachie
Vandaag hoef ik niet te werken in de ochtend. (ik hoor sommige al roepen.. Luxe leventje daar! And yeah.. it is… for the time being probably!)
Samen met Kimderbley lekker op het strand gelegen maar ik moest wel optijd terug. Toen Henry thuis kwam zijn we samen naar het park gegaan. Daar hebben we ruim anderhalf uur gespeeld. Natuurlijk wilde hij alleen de dingen doen waar hij veel te klein voor is.. en was ik t lulletje die hem 999 keer omhoog en naar beneden moest tillen… nouuu vooruit dan maar! We leren hem ook om dingen te delen etc.. en dat deed hij maar al te goed in de speeltuin. Super cute!!
Ik had het idee dat het nog wat moeilijk kon worden op het moment van terug naar huis moeten gaan.. hier was ik namelijk voor gewaarschuwd. Na de 1ste keer zeggen dat we moeten gaan.. kwam hij aanlopen met.. just 2 more minutes!! Oke dan. Toen er inmiddels 5 min voorbij waren riep ik hem nogmaals, gaf hij netjes zijn speeltjes (die waren niet van hem zelf) aan een ander kindje zodat zij ermee kon spelen.. en kwam die achter me aan! Sweet, dit ging goed!
Eenmaal thuis geholpen met eten maken, Henry naar bad en bed gebracht en toen was ik weer vrij.
Kimberley was nog in Bondi gebleven.. zodat we samen nog wat konden drinken in de avond! Gezellig gekletst met een heerlijk wijntje. Heel fijn!!
Kim vertrekt morgen ook uit Sydney. Dan is er echt niemand meer die ik ken…. Maar dat overleef ik vast wel!

Vrijdag -> Cleaning day!
Vanochtend weer half 8 eruit. Ontbijtje en lunch pakket gemaakt voor de kleine man en toen was het cleaning time. Ik was alleen thuis, dus moest nog wel even op onderzoek waar alle spulletjes lagen. Opzich zijn het vrijwel dezelfde plekken waar men dit bewaard dus had het snel gevonden. Nou daar gaan we dan.. Muziek op, en gaan! Halverwege kwam Kassie thuis en kwam me helpen. Na 5 a 6 uurtjes waren we klaar. (ok, dat duurde even.. maar wat wil je met 3 badkamers alleen al…..). om 2 uur zou Niva thuis zijn, want dan werden de boodschappen bezorgd. Toen ze er nog niet was.. besloot ik om te blijven wachten. Vlak erna kreeg ik een smsje dat als we weggingen dat we dan de front gate open konden laten. Vond het een leuk idee, maar beetje sneu als de yoghurt and stuff straks 3 uur in de volle zon staan. Eind vd dag kwam de boodschappen dan eindelijk.. ik had lekker buiten in de tuin gezeten dus vond het niet erg. Toen ik alles had opgeruimd en klaar was om naar het strand te gaan.. kwam de wokkels!! En zodanig dat de zon ver te zoeken was.. nouja dan blijf ik maar binnen. Huw zijn familie uit de UK is vandaag aangekomen, dus zij zijn allemaal niet thuis tot vanavond laat! Ik heb zelf wat te eten gekookt en Kassie vroeg me mee naar de film! Leukkk
Half 9 waren we in de bios en ook Hanna, vriendinnetje waar Kassie mee reist, was mee! We zijn naar de invention game geweest. Boeiende film!

Zaterdag -> Weekend babyyy
Iets langer geslapen dan de rest van de week vandaag! Daarna ben ik via bondi junction naar de stad gegaan. Lekker bekend zo. Ik heb bij darling harbour park nog even gezeten en ben toen daar een heerlijk sappie gaan halen in de mall. Even opgefrist en omgekleed (Ja, ik had idd andere kleren mee.. want het weer zou in de avond omslaan). Vanavond ben ik uit eten geweest met Jade en Jess. Dit keer bij pancakes on the rocks.. haha! Maar wel andere locatie. Heeeeeeerlijk gegeten weer, en niet zo uitgebreid als laatste keer ook! Dat kon ik nu echt niet op maar we hebben er een gezellige avond van gemaakt!

Zondag, 11 januari -> Trying some new.
Vandaag ben ik naar Mcquarie geweest. Ruim een uur van de stad vandaan. Dit is in noord Sydney, en die kant had ik eigenlijk nog nooit verder gezien. Heel anders dan de drukke stad. Eenmaal daar kwam ik spontaan een mega mall tegen.. (ok, ik geef toe, ik wist dat die daar ook ergens moest zijn). Hier zit de H&M, en daar moest ik even naar binnen! Aangezien er maar 2 zitten in heel Australië. (bizar vergeleken Amsterdam alleen al Don’t ya think).
Hier heb ik nog een tijd rondgehuppeld. Bowling baan bekeken, Schaatsbaan gezien, mega bios tegengekomen en uiteindelijk… jawel… verdwaald!! Ik had geen idee meer waar ik de uitgang moest vinden.. na bijna 3 kwartier zoeken had k dan eindelijk iets gevonden!
Trein opgezocht, wat te eten gekocht en naar huis. Daar werd ik uitgenodigd door Niva en Huw om mee film te kijken als ik wilde.. heel lief! Maar omdat ze de invention game gingen kijken, ging ik toch maar naar boven. Even bijkomen en tot me door laten dringen dat mijn eerste week in een ander gezin erop zit.

Zo ook mijn eerste week werk ervaring in Aussie! Tot nu toe klinkt het allemaal erg leuk en chill. Ik ben wel erg benieuwd hoe dat straks alleen gaat.
het is wel gek, Meeleven in een gezin dat je verder niet kent. Uiteraard heb ik in Milaan deze ervaring ook al op gedaan, maar met 2 pubers destijds is dat erg anders. Hier ben je Echt een onderdeel van een gezin.. 2 kleintjes die ze je maar moeten toevertrouwen..het is nogal wat.

Voorlopig gaat alles nog heel goed hier en maak ik nog veel mee! Nu zal dat best even anders worden, aangezien me dagen er denk ik wat meer hetzelfde uit gaan zien.. Anyway, dat lezen jullie snel genoeg !! haha

Feel free to leave a message down here.. Always good 2 hear from you 2 guys!

Much of love and kisses





  • 29 Januari 2015 - 05:16

    Monique:

    Weer nieuw leesvoer, ben weer benieuwd naar de avonturen. Zit nu op mijn werk, maar ga vanavond rustig alles lezen en foto’s kijken. Have fun nog steeds! Liefs, Monique (en kus van Jan & de boys)

  • 29 Januari 2015 - 05:16

    Mars En Tru:

    weer een geweldig deel van je reis echt gaaf dat je nu een heerlijke werkplek heb hoop dat je je draai binnen het gezin lekker kan vinden..
    en je verhalen worden weer warm ontvangen lekker lees voer…

    xxxx liefs van alle meiden

  • 29 Januari 2015 - 05:17

    Paps En Moes:

    Jeeeeeeeeeeeeeeeeemig wat een heerlijk verhaal om te lezen. Gelukkig krijgen we het eea mee via de app en de skiep. Maar wat is dit leuk om te lezen.

    Onwijs leuk zo’n bijdehand ventje, houdt je lekker bezig !! ha ha
    Geniet er lekker van and let your dreams come true….
    zoals we altijd al zeggen: Have Fun !!

    Love U xxxxx

  • 29 Januari 2015 - 05:17

    Petra:

    Wat een heerlijk verhaal om te lezen, en wat hen je al veel gezien en gedaan zeg. Ook leuk om te horen dat je het zo naar je zijn hebt bij je nieuwe familie, geniet er maar lekker van en wacht vol verwachting het volgende verslag af XX

  • 29 Januari 2015 - 05:17

    Oma:

    hallo liefje, het is 6 uur in de morgen kon niet meer slapen en was nieuwsgierig naar nieuws van jou. Weer genoten van verhaal en al je avonturen.Je geniet er wel van. Leuk je baantje, hoe lang kun je daar blijven. Ik ga nu een ontbijtje maken en kruip daarna nog even in bed.De foto’s bekijk ik later nog.
    Liefs en een dikke knuffel.

  • 29 Januari 2015 - 05:17

    Miranda:

    Zooooo, ben wel een kwartier aan het lezen geweest!
    Heel gaaf allemaal Cin wat je meemaakt en wat een super goed begin van 2015!!
    Jij red je daar prima!
    Leuk dat je ons op deze manier ook een beetje mee op reis neemt!
    Een hele dikke kus van de v/d Bergjes XX

  • 29 Januari 2015 - 05:18

    Jordy:

    Oke normaal gesproken lees ik je verslag meestal in de trein naar A’dam maar daar ga ik pas dinsdag weer naartoe en moet natuurlijk wel bij blijven. De avonturen van cin wil ik niet missen ;)

    Geweldig verhaal weer en ik hoop dat je het erg naar je cyn hebt de periode dat je daar blijft werken!
    Blijf je avonturen delen! Ik zal ze zeker volgen

  • 29 Januari 2015 - 05:18

    Laal:

    Cynnie!!
    Die foto’s op dat randje, omg (!) niet raar dat Fran het benauwd krijgt, maar wat gaaaf!!
    & wat klinken die kinderen leuk zeg!! Goed dat je het zo naar je zin hebt :)
    We gaan nog wel een keertje skypen als we weer barna hebben haha..
    xxxxx

  • 29 Januari 2015 - 05:18

    Fran:

    Hee zussie!

    Wat een mooi verhaal weer om te lezen.

  • 29 Januari 2015 - 05:18

    Fran:

    Nou zus,

    Hier dan poging 2 om een reactie neer te zetten

  • 29 Januari 2015 - 05:19

    Fran:

    Poging 3 dan maar…blijkbaar mag ik steeds maar 1 zin posten, maar ik blijf net zo lang doorgaan tot ik mn hele verhaal er eindelijk op heb staan.

    Haha dat jij nog zo positief reageerde op mijn reactie van 1 hele zin van gister!

  • 29 Januari 2015 - 05:19

    Fran:

    Poging 3 dan maar…blijkbaar mag ik steeds maar 1 zin posten, maar ik blijf net zo lang doorgaan tot ik mn hele verhaal er eindelijk op heb staan.

    Haha dat jij nog zo positief reageerde op mijn reactie van 1 hele zin van gister!��� Kort, maar krachtig idd! Maar dit was wel korter en krachtiger dan de bedoeling was… en ik dacht vanmorgen nog…wat zeurt ze nou joh, zo kort was mn reactie nou ook weer niet…maar wacht maar volgende keer stuur ik een reactie die net zo lang is als het verslag!
    Maar je hebt gelijk hoor, dit was wel erg kort.

    Dus nu dan voor de derde keer…mn echte reactie:

    Hee zussie,

    Wat een mooi verhaal weer om te lezen. Supergaaf wat je allemaal meemaakt en doet! Stiekem ben ik toch wel een beetje jaloers op al je ervaringen die je opdoet! ���
    Maar ik had het gezegd he! Nog 1 randje en ik kom je halen!! ���

    En ja misschien worden nu je dagen allemaal wel een beetje hetzelfde, maar vervelen zal je je vast niet met de kleine Henry! Die houdt je echt wel bezig..rennend in het park achter z’n birdie aan! ���
    En nu kun je lekker een beetje gaan sparen voor wat je hierna wil gaan doen! En dat bij een leuk gezin in een mooi huis! Je had het erger kunnen treffen..
    Zal straks ook wel weer raar zijn als je afscheid van ze moet nemen als je verder gaat reizen. ..

    Ik mis jou ook heel erg!! Gelukkig hebben we wel skype en whatsapp en kunnen we elkaar wel elke dag even een berichtje sturen!

    Kan niet wachten tot je nieuwe leuke verslag online staat:) !

    Have a good one!
    Loveyou! xxxx

  • 29 Januari 2015 - 05:19

    Fran:

    Jaja,

    Het is gelukt hoor! Doe vraagtekens moet je maar even wegdenken. .geen idee hoe ik die weghaal;)

    Maar 4x is scheepsrecht. Het kwam door de smileys die ik had gebruikt. .dus die heb ik er maar even uitgehaald!

    Nou als deze reacties niet lang genoeg zijn;):p

    Volgende keer gaat het vast makkelijker! Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 19983

Voorgaande reizen:

04 December 2004 - 30 November -0001

Backpacken in Australië

Landen bezocht: