This is the rhythm of my life - Reisverslag uit Bondi, Australië van Cynthia - WaarBenJij.nu This is the rhythm of my life - Reisverslag uit Bondi, Australië van Cynthia - WaarBenJij.nu

This is the rhythm of my life

Blijf op de hoogte en volg Cynthia

13 April 2015 | Australië, Bondi

Lieve allemaal,

Ik heb weer aardig wat verzameld voor jullie om te lezen!
Het besef van ver weg zijn komt steeds een beetje meer, maar het overheerst gelukkig nog niet. :)
Ik ga gewoon weer verder waar ik geëindigd was de vorige keer.

Maandag 2 maart
Weer vroeg ging t wekkertje, wat niet echt meeviel na de afzakkertjes van gister. (of dat jaartje ouder hakt er meteen heel snel in..)
Vandaag is Huw, mijn hostdad jarig. In de ochtend heb ik samen met Henry een kijkdoos geknutseld en een zelf gemaakte kaart gemaakt voor Huw.
In de middag stond de postbode voor de deur met een enorm pakket in zijn handen. Meestal is het Niva die pakketten binnen krijgt dus ik stond niet gek te kijken! Dat veranderden toen ik hoorde dat het pakketje voor mij was.. huh voor MIJ?! Verbaast en heel blij nam ik het aan, zag t verzend adres en begon te stralen. Ik wist niet hoe snel ik het open moest maken! Eenmaal open zat de doos vol met veren, slingers, en allemaal leuke verjaardag snufjes! Wat heb ik toch geweldige ouders, Zus en zwager!! De lach is de hele dag niet meer van mn gezicht geweest!! :):) Wat fijn, zo’n pakket van thuis.
In de avond ging het gezin uit eten en heb ik voor mezelf gekookt. Lekker rustig dagje zo eigenlijk wat ik helemaal niet zo heel erg vond na het weekend!

Dinsdag 3 maart -> it keeps coming.
Nog steeds komen er verjaardags kaarten binnen! Hoe leuk! Ik voel me erg jarig.. en al heel lang! Wat super lief dat er zo veel mensen aan me denken!!
Al die kaartjes en lieve woorden van thuis zetten me aan het denken. Ik zit nu wel al erg lang op 1 plek.. Tijd voor nieuwe plannen. Ik heb mijn laptop gepakt en al mijn boeken en info folders en ben beetje gaan zitten puzzelen hoe en wat ik nog wil doen voordat ik naar huis moet. Dit lijkt makkelijk.. maar damn wat is dit lastig!!
tussendoor heb ik het huis opgeruimd en toen Henry thuis was zijn we samen druk bezig geweest met wie het mooiste stukje klei kan maken. Henry was al snel klaar toen de visite binnen kwam en ben ik maar begonnen met koken!

Woensdag: Beachy
Na het standaard ochtend ritueel -waar ik jullie niet weer mee lastig ga vallen- ben ik naar het strand gegaan. Een uurtje met Marly even bij het strand gezeten en daarna even wat boodschapjes gehaald. Verder was het een rustig dagje met de dagelijkse dingen. Opruimen, koken, afruimen, even spelen met Henny en drna naar bad brengen. Easy.

Donderdag
Vandaag is het weer oma dag. In de ochtend heb ik met Henry tekeningen gemaakt.. en jeetje hij is best goed voor zn leeftijd! Toen Henry werd opgehaald ben ik de wassen gaan doen en ben daarna naar buiten gegaan. Even een flinke wandeling gemaakt. Heel fijn, lekker lopen langs het strand en beetje nadenken wat je nou eigenlijk wil. Iets wat je hier elke dag bezig houd.

Vrijdag: 2nd Bday Party !!
Schoonmaak dag.
Met een flink tempo begonnen aan mn wekelijkse schoonmaak dag. Daarna ben ik met Karlijn naar de stad gegaan en daar met Simone afgesproken. Wat lekkers ingeslagen en op naar hyde park!
ik had een aantal lieve vrienden uitgenodigd om mijn bday nog een keertje te vieren. Waarom dat nou weer?? Nou, Zondag viel het letterlijk en figuurlijk in het water. Mensen haakte af en het weer was om te huilen! Maandag kreeg ik die geweldige box van thuis, en vond het zo sneu dat die 1 dag te laat was.. dat ik besloot om het gewoon nog een keertje te vieren! En iedereen houd natuurlijk wel van gezelligheid dus hebben we met een leuke groep de avond door gebracht in hyde park.
Super gelachen, veel gesnoept, ze hebben nog voor me gezongen, kaarsjes gingen aan, en zelfs de vuurwerk sterretjes hebben we aangestoken! Het was super!!!

Zaterdag 7 maart -> Mardi grass
Na de gezellige avond van gister heb ik vandaag lekker uit kunnen slapen.
Om 1 uur ben ik op gaan passen bij Franki, mijn 2de adresje. Hele middag met haar moeten spelen want zij is niet echt in staat om zichzelf te vermaken met dr 9 maandjes. Vermoeiend maar ach, het is voor mij weer een extraatje. Om half 6 kwam ik thuis en ben ik me om gaan kleden. Ik heb met Kelly afgesproken om op tijd naar de stad te gaan waar ook de andere meiden zijn. Vanavond is er een Mardi Grass parade. Uiteindelijk was de parade erg leuk.. terwijl we in het begin zoiets hadden van… oh als dit het is ben ik snel weg! Het duurde vet lang voordat er een volgende kar aan kwam, en dat maakte de parade enorm lang. Na ruim 2 uur kijken hadden wij het dus ook wel gehad en zijn we terug gelopen. We hebben nog ergens wat gegeten en toen de bus naar huis gepakt.

Zondag: Swing it… una sorpressa d’italia
Met de dutchies naar de Swing. Kelly, Nicol, Simone en ik hadden op bondi afgesproken voor de bus. Daarmee zijn we naar Watsons bay geweest om Michelle, Amber en Patty ‘op te halen’. We hebben daar een tijdje in de zon gezeten en lekker gekletst met zn alle. Toen de bus gepakt naar de swing. Ik had me hier heel wat bij voorgesteld.. Een schommel aan een boom ofzo, met specifiek uitzicht op de harbour bridge en opera house.. zo’n film idee.. zo’n trekpleister.
Niks was minder waar.. het is gewoon een speeltuintje.. met een schommel, die heel toevallig dit uitzicht geeft als je hoog genoeg gaat!!
Dit stukje gezichtsbedrog heeft ons een hele lange tijd gekost om iedereen op de foto te krijgen. Na onze japanners acties lieten we de kids weer spelen en zijn we terug gegaan.
Kell, Simoon, Nicol en ik besloten om nog een happie te eten ergens. The bucket list was de planning maar omdat die net wat duurder is dan Lush, die er naast zit, zijn we toch maar naar Lush gegaan. We zaten net een half uur totdat mijn telefoon ging. Nicolo… WHAAAT, das wel de laatste waarvan ik een berichtje verwacht. (Een aantal onder ons weten heel goed waarom!). “Ik zit bij the bucket in Bondi, als je zin heb.. kom asjeblieft gezellig langs”. Mijn hart ging tekeer, mijn burger viel terug op t boord, mijn hoofd werd enorm rood en een whaaaa schoot mn keel uit. Simone, die het verhaal inmiddels kent riep direct OMG Wat is er. (de meiden schokken van mijn reactie en hadden geen idee wat er nou was) Ik zei dat het nicolo was en Simoon begon te lachen en riep GAAAA!!!!
Stom zat ik om me heen te kijken.. misschien zag ik m wel al.. of hij ons, dat zou pas genant zijn dacht ik. Na het eten, via de wc’s en moed praatje van de meiden gingen we naar the bucket.. ik zag hem meteen zitten. Liep er op af.. hij kwam met een grote glimlach naar me te, omhelsde elkaar en… het was niet eens awkward. Haha!
Ook wij bestelde een drankje en het was meteen gezellig! Simone ging weg en ik stond op het punt van mee gaan. Nicolo vroeg ik of ik nog even wilde blijven en ik zat alweer voordat ik erg in had. De rest van zijn vrienden besloten uit te gaan en ik, en nog iemand ging snel richting huis om om te kleden. Eenmaal terug duurde het even voordat ik m weer gevonden had, en ik vroeg me af of ik te naïef was geweest door te denken terug te kunnen komen en verwachten dat ze er toen nog waren. Al snel kwam hij weer aanlopen en daar gingen we. Bijna in de bus haakte wij af. Het zou 20 dollar entree zijn, en nog maar uurtje open. (ergens was ik blij, want de volgende ochtend moet ik gewoon werken…) We besloten om hier op bondi nog een biertje te doen, en hebben nog een tijd zitten kletsen. Om 12 uur liepen we richting huis.. Wat een avond! Nooit verwacht hem hier toch nog te zien.

Maandag:
Mijn wekker ging, en ik wilde mn bed niet uit! Is het weer zo’n dag.. dacht ik. Maar ik voelde me gewoon niet zo fit… Toch snel naar beneden gegaan want de plicht roept.
Hele dag moest ik Henry vermaken.. best zwaar want meneer had werkelijk nergens zin in !
Eenmaal in bed voor zijn middag dutje was ik heel blij. Even niksen dacht ik. Maar helaas oma was hier.. en die verwachten dat ik mee zou helpen met de ‘verbouwing’ van de kamer. Kasten slepen, soppen, verplaatsen, inruimen enz enz. Net waar ik zin in had!
Henry kwam al vrij snel weer richting trap. Hij wil absoluut niet slapen! Na enige tijd zeuren kreeg meneer zijn zin.. tv kijken! Ondanks dat het mij stoorde dat hij zijn zin kreeg na 2x nee en gillen.. vond ik het niet zo erg dat ik m niet nog 2 uur bezig hoefde te houden. Langzaam begon ik alvast aan het avondeten.

Dinsdag: Regeldagje
Ik stond weer lichtelijk beroerd op. Als dit maar geen griepje ofzo gaat worden. Preventief begon ik met allerlei vitamine e.d. in te nemen!
Ik ben verder gegaan met het uitzoeken van mijn reis. Wat komt er nog veel bij kijken. Wanneer stop ik.. wat ga ik doen.. eerst reizen of werken.. nieuw zeeland ja of nee.. en ik hoor jullie denken.. huh zei ze net nou werken..? Jup, hier verdien ik simpelweg veel te weinig om mn hele reis te kunnen doen. Dus ergens even extra werken Moet wel!
even een rondje gelopen buiten en toen weer aan de kook gegaan. Vroeg me bedje in, echt lekker voel ik me niet.

Woensdag: Happy Bday Daddy..
Lieve pap, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Ik stond stront verkouden op, en mn lichaam deed beetje zeer. Hop weer de vitamine kast in en alles maar vast innemen!
In de ochtend heb ik mijn reisje naar Melbourne geboekt voor Pasen! Heel fijn vooruitzicht.
Daarna kreeg ik van oma een rugbehandeling omdat ik al 3 dagen rugklachten heb (toch weer aardig) en daarna ben ik met Simoon naar Bondi junction gegaan. Toen ik thuis kwam werd ik overvallen met enorme buikkrampen en stond ik als loetje te koken. Huw en Niva hebben me na het eten meteen naar bed gestuurd. Ik werd met de minuut witter. Shitty!

Donderdag 12 maart 2015
In de ochtend voelde ik me iets beter dan gister avond maar nog niet helemaal top. Ik werd gebeld of ik kon oppassen op Frankie en omdat ik elke cent goed kan gebruiken deed ik dat. Gelukkig sliep Franki een deel van mijn tijd daar.. en zat ik als dood vogeltje op de bank.
Eenmaal thuis zag Niva al dat het niet goed ging. Ik heb wel gewoon gewerkt want vond het niet kunnen om wel bij andere te werken en hier niet. In de avond met warme kop thee me bed in gedoken! Dit is morgen dan vast wel over.
Vrijdag: Sick! Deff the 13th.
Jup, definitief Ziek! SHIT. In NL ben ik vaak zat ziek.. waarom hier nu ook. Ik stond half 8 beneden zag mezelf in de weerspiegeling van de oven en kreeg een flashback naar vroeger.. waar ooit iemand tegen mij zei, Als je je voelt zoals dat je eruit ziet… Is dat echt flink beroerd!!
Huw kwam aanlopen en maakte dit verhaal compleet. Ik hoesten de boel bij elkaar en Henry zei: Your sick! Sleep the whooooolleeeee day. Thanks buddy!!
Dikke ellende! Ik heb idd de heledag op bed gelegen.. en om 9 uur in de avond kwam ik beneden is een kijkje nemen.. wat thee gepakt en een cracker en dat was het dan ook weer.

Zaterdag: Shortest message ever!
hele dag ziek op bed!

Zondag: And again…..
Weer de hele dag ziek op bed! Het word super vervelend, nu al!

Maandag: Getting better in short messages!
Ziek op bed! Wel vandaag een klein beetje wat aan schoonmaak gedaan, want dat had ik vrijdag laten liggen. Daarna snel me bed weer in. Ik was kapot!

Dinsdag: nu is het echt vervelend!
Guess what… inderdaad nog steeds ziek! Yeah 
Wel in de ochtend geholpen met Henry zn ochtend ritueel en in de avond met koken. Alles tussendoor op bed gelegen! Het gaat de goede kant op.. maar nog steeds wat sloom enzo.

Woensdag: Finally…..
In de ochtend voelde ik me een stuk fitter dan de andere dagen. Ik heb daarom de ochtend gewoon gewerkt. In de middag rustig een filmpje gekeken en in de avond ging de familie uit eten. Ik ging oppassen bij mn 3de adresje. Gelukkig hoefde ik alleen maar tv te kijken daar want de kleine sliep al toen ik aan kwam. Dit kon ik wel.

Donderdag: Outside again
Voor het eerst naar buiten geweest vandaag! Wat was dat fijn.. ik was wel helemaal buiten adem van het lopen maar de frisse lucht had ik echt gemist.
Heerlijk even in het warme zonnetje gezeten en weer terug naar huis. Daar even met Henry gespeeld en weer gekookt!

Vrijdag 20 maart
Cleaning day. Lekker op mn gemakje het hele huis gedaan. Daarna lekker richting strand gegaan en verder niks! Ik voel me eindelijk beter.. Nu nog even rustig dan kan ik morgen avond weer wat leuks doen denk ik zo!

Zaterdag: Ferrero rocher & Pubcrawl!
in de ochtend ben ik boodschapjes gaan halen voor mijn taart die ik in de middag ging bakken.
Opzich zou je dr zo mee klaar zijn, maar omdat ik gemalen hazelnoten nodig had.. en ze hier alleen hele hadden, moest ik als loetje 200 gram ZELF gaan zitten fijnmalen.. Heeeel onhandig!!!
dit duurde dus even.. haha. Taart in de oven en ik mezelf klaar maken.
Toen ik de bovenlaag van de taart ging maken, moest ik erg improviseren.. de hele keuken zat onder en oma, die inmiddels hier binnen was.. werd met de minuut nieuwsgieriger en probeerde uit elk bakje die ik gebruikt had iets van de taart te proeven. Eenmaal alles klaar ging ik op weg naar Simone. Heel onhandig stond ik met een doos waar de taart in zat in de bus. Er was helaas geen zit plek en de taart moest nog rechtop blijven om beter uit te harden.. stond ik dan! Hilarisch voor de mensen om mij heen.. dat dan weer wel.
Eenmaal aangekomen zat Karlijn er al en begonnen we aan het avond eten. Als toetje kwam dan eindelijk de taart naar voor. En hij was lekker!!! (al zeg ik het zelf.. haha).
Omdat we nog zo aan t kletsen waren en eten en drinken.. kwamen we erachter dat we de eerste bar van de pubcrawl gemist hadden. Toch proberen, een taxi gepakt naar de andere kant van de straat… tsja het regent.. dan is lopen zoo niet cool.. in de regen in de rij.. en eenmaal binnen: Nee die zijn al weg! Ohjee… gelukkig was het droog en zijn we snel naar de volgende bar gelopen. Daar toch nog mee kunnen genieten van de laatste tenten.. en werd het weer een gekke avond!!

Zondag -> Brak naar de H&M
wat je al niet over hebt voor een dagje naar de h&m. zo normaal als dat je in nl naar de hoek van de straat loopt en vast wel ergens een h&m vind.. zo moeilijk is dat hier. Er zit er 1.. in heel Sydney. En dan ook nog eens anderhalf uur hier vandaan!
En omdat op zondag de winkels om 4 sluiten, moesten we vroeg op. Zo gezegd zo gedaan. Ik voelde me redelijk.. maar wel erg moe!
Met Simone, Karlijn en Maya zat ik in de trein.. daar kwamen de fotos en verhalen van de avond ervoor al snel ter spraken. Maya haakte snel af in het winkel centrum want die had uiteindelijk nog 5 dollar over.. en verder niks meegenomen. Dan is shoppen inderdaad niet leuk!
na een dagje slenteren hielden we het voor gezien! Moe.. dat waren we, allemaal!

Maandag -> New week!
Nieuwe week gestart met weer een dagje Henry alleen thuis!
weer alle speelkwaliteiten te voorschijn gehaald en tijdjes het middag dutje werd al snel duidelijk dat meneer hier echt wel klaar mee is. Hij red het ook prima zonder.. dus we hopen dat hij het nog even volhoud maar kans is klein! Verder weinig bijzonders vandaag, standaard dagje weer.

Dinsdag 24 maart
Als je er over na denkt.. is het bizar dat het al maart is… toch!
Zo stond ik tenminste wel op vandaag. De tijd vliegt en ik heb het amper door.
Ik had tijdens ons uitstapje bij de h&m op zondag haar verf gekocht. Zaterdag in de club gaf ik gewoon licht.. en ik werd spontaan die blonde haren helemaal zat!! Tot overmaat van ramp schatte iemand mij ook nog eens 19 met de reden.. Ja mja je ziet er zo schattig jong uit met die blonde haren! Ja, tijd voor iets nieuws dus. Ik begon vet fanatiek met een verfje erin.. wat donkerblond moest worden. Een groot verschil met wit blond dus… Toen de verf erin zat kregen de meiden hier al paniek berichten dat het zo verschrikkelijk donker eruit zag en ik bang was dat er een oranje gloed overheen zou komen. Direct uitspoelen wilde ik niet.. dus ik hield netjes de tijd aan. Het was echt bruin nu. Ik netjes na half uurtje de douche in en uitspoelen maar… ik zag weinig verf eruit komen.. dus stond al zwetend (voor zover dat kan) in de douche denkend dat ik donker bruin zou worden ipv donker blond……. Eenmaal er uit keek ik in de spiegel… huh?! Ik zie eigenlijk geen verschil met hiervoor…. Ik föhn het droog, kijk in de spiegel en vraag me af wat er nou gebeurd is. Het enige wat een andere kleur heeft is mn uitgroei… en verder, Precies t zelfde!! Ik snapte er werkelijk niks van!!
Beetje loze actie dus dit. Jammer weer.

Woensdag: de week is weer doormidden
Het was een heerlijke dag, maar met heel veel wind!
Ik besloot na het ochtend ritueel om toch naar het strand te gaan.. dit heb ik zo’n 2 uur volgehouden en omdat de wind zo aanwezig was, merkte ik helemaal niks van eventueel een kleurtje op doen.
Totdat ik thuis onder de douche stond.. OMG ik ben nog roder dan een tomaat!!!
mijn gezicht trok enorm en ik zag er niet uit! Huw, die altijd lekker eerlijk uit de hoek komt.. zag me staan tijdens het koken.. keek me aan, keek weg, keek nog een keer en begint kei hard te lachen… ook Henry stond er naast en deed vrolijk mee.. Tegen de kleine deed ik nog leuk.. Haha lach je me nou uit door mn rode hoofd… en hij kwam niet meer bij! Huw maakte het nog erger en vroeg of ik vandaag een botox behandeling gedaan had! Na hun lach uurtje (ik kon niet echt mee doen, niet zozeer dat ik het niet leuk vond.. ik begreep ze best, maar mijn gezicht stond te strak) kwam oma aan. (alweer.. ja alweer! Jeej) die rende meteen met alle goeie bedoelingen naar de aloe vera plant in de tuin, plukte een stuk af.. en begon het op mijn gezicht te smeren. Ze had geluk dat ik de kleine Halle vast had.. anders was ik waarschijnlijk in het rond gaan meppen… De stekels en al zaten nog aan de tak… Beetje pijnlijk op mijn botox gezicht! Maar goed, het was heel lief bedoeld dus tja.. ik zei maar niks. Tijdens het koken boven de hete pannen werd het alleen maar erger.. De familie kon hun lach niet meer inhouden en ik zat als debieltje met de komkommer op mn gezicht ipv het op te eten.

Donderdag: Oppassen
Gelukkig was mijn gezicht minder rood toen ik op stond. Een mooi bruin kleurtje kwam langzaam op.. alleen deed het nog wel verschrikkelijk zeer! Ik voelde me heel dom dat ik me niet even ingesmeerd had.. ik ging er gewoon niet van uit dat het echt lekker zou zijn op het strand en ik zou blijven liggen.
Tussen de middag heb ik de heledag bij Frankie opgepast. Heel fijn binnen gezeten want buiten trok mijn gezicht het heel slecht! Beetje jammer dat Frankie graag in t rond mept en mij tot 3 keer in mn gezicht raakte.. mja kleintje doet t niet express natuurlijk.
Ik was wat langer gebleven dus trok een sprintje naar huis! Via mijn favoriete straat, Francis st!
Elke keer weer loop ik met een lach dat boordje tegemoet. Denk ik weer even aan zuslief.. die ik maar wat graag hier even had gehad om te knuffelen! Dat idee is mooi! En hou ik me graag aan vast.
Eenmaal thuis zat ik tot uurtje of 6 te wachten maar er kwam maar niemand.. ik begon spontaan al aan de opruim voor morgen en na half uur werd er gereageerd op mn sms.. ze waren vergeten te zeggen dat we niet thuis kwamen voor het eten. Prima! Dan kook ik voor mezelf wat, en kon ik even gillmore girls en friends kijken! Ook altijd fijn.

Vrijdag -> Hugo’s
Omdat ik gister al een deel van de schoonmaak gedaan had was ik lekker op tijd klaar met de schoonmaak vandaag!
Ik ben daarna naar het strand geweest want het weer was echt super! Optijd naar huis, douchen omkleden even wat gegeten en op naar Simone. Daar met Karlijn en Sam aan de wijn gegaan en besloten om naar Hugo’s te gaan.
Alle meiden deden nog even een jurkje aan en ik zat daar hoor.. in mn spijkerbroek! (tsja, dat zit nou eenmaal t fijnst). We liepen zo de hugo’s voorbij en dachten dat het een te chique tent zou zijn.. toen we realiseerde dat dat hugo’s was.. hoopte ik maar dat ik binnen zou komen! Gelukkig viel t reuze mee. Al snel kwamen we in contact met leuke aussies en hebben we daarmee een hele leuke avond gehad. We besloten om 3 uur om naar de karaoke bar te gaan.. maar toen we daar aankwamen besefte we dat we nooit meer naar binnen konden komen. Stonden we daar.. nja dan maar richting huis.. het was tenslotte al bij 4re.

Zaterdag -> Nes back in town
Heerlijk uit slapen, altijd fijn als je pas half 6 ligt. Dat was tenslotte wat ik dacht. Om 7 uur stond Henry krijsend en wel in de woon kamer. En aangezien ik weer beneden slaap… is dat erg gehorig!
hmmm…. Om half 9 ging ik eruit want was het zat! Vlak daarna gingen ze weg en kon ik wat slaap gaan inhalen. In de middag ontwaakte ik eindelijk en ben ik richting darling harbour gegaan waar ik met mn Alcii maatje heb afgesproken. Die is vandaag back in town voordat hij weer terug naar NL gaat. We hebben naar een 1 of ander vaag indisch gedans zitten en kijken en al snel wekte dit een drooge strot op.. dus op naar de bar! Daar schoof niet heel veel later Simone ook aan, en ook Karlijn kwam langs. Erg gezellig gehad.. en we eindigde spontaan bij Pancakes on the rocks om daar een happie te eten! De mensen zullen wel gedacht hebben, maar wat hadden wij t gezellig! Met onze eigen flesjes alcii gingen we richting simoon.. daar een hele tijd op het balkon gehangen en Karlijn ik en Nes zijn toch nog eventjes naar side bar geweest waar we net op tijd binnen kwamen. Op de 1 of andere mysterieuze verdwaalde ik rondom centraal en na 6 keer het zelfde kruispunt te hebben gezien dacht ik dat ik gestoord aan t worden was… ik loop dit elk weekend en nu de weg kwijt… hoe dan?! Uiteindelijk was ik ipv 4 uur 6 uur thuis……. Vreemd!

Zondag -> ’t winkeltje Smithfield
na een wel heeeeeel kort nachtje stond ik om half 10 bij de bus. Ik had met wat Nederlandse meiden afgesproken om naar smithfield te gaan, zo’n anderhalf a 2 uur hier vandaan. Daar zit ’t winkeltje, Nederlands waar je kroketten en frikadellen kan eten, en allerlei nl dingen kan inslaan. Ondanks de korte nacht had ik er helemaal zin in!!
Eenmaal aangekomen keken we onze ogen uit. Het zag er zo schattig uit, en ondanks dat het zo klein was hoorde je elke stap aaahh en ooeehh yummm, dit wil ik en dat soort kreten! We besloten de kroketten en frikadellen te bestellen en zaten vol spanning te wachten. Het leek er super op.. alleen smaakte het wel een beetje anders! Maar, het kwam in de buurt. Als toetje namen we de appeltaart.. en al snel zaten we proppie vol.
we slenterde nog wat door de winkel en iedereen gaf uiteraard veel te veel geld uit voor alle nl spulletjes.
tijdens het wachten op de bus besloten Simoon en ik om naar de open air cinema te gaan. Mr grey it was.. leuk dachten wij! Snel naar huis warme kleding en deken mee genomen en op naar het park. Daar een zitzak geleend, flesje wijn gehaald en kom maar op. Nou sorry als ik mensen beledig aar wat een kut film!!! En t eind was al helemaal drama! Zonde van mn geld.. Beeeeetje jammer dit!

Maandag
Na een druk maar super weekend is weer tijd voor werk. Henry is de hele dag thuis en wil vrij weinig doen helaas. Ik ben druk in huis en probeer zoveel mogelijk schoon en opgeruimd te houden omdat ik woensdag vertrek naar Melbourne! In de avond heb ik lekker ruim uur in de keuken staan improviseren en een pasta oven schoten in elkaar geknutseld. Ook wel eens leuk te doen.

Dinsdag: 31 maart.. de maand is alweer voorbij gevlogen.
Laatste dag van maart alweer, gosh time flies!
Vannacht vertrek ik.. Dus wilde ik graag vroeg naar bed en in de middag alles al klaar hebben. Echter liep dit uiteraard heel anders dan gepland. Visite kwam over de vloer, opa en oma besloten nadat ze nee gezegd hadden om toch te blijven eten en het was een mega drukke dag en vooral avond.
Eenmaal alles weer op orde, aan kant en schoon kon ik me spullen inpakken. Om 11 uur ging ik slapen of nouja, een poging doen, en om kwart over 3 ging mijn wekker af!
Tijd voor een nieuw avontuur!!

Daarover vertel ik uitgebreid in mijn nieuwe verslag. :)
Dit was weer flink wat leesvoer, dus mooi moment om de maand en het verslag hiermee af te sluiten!

Ik mis jullie! Hele dikke kus!!

  • 13 April 2015 - 09:14

    Marchelle En Trudie:

    Wat een story...... vervelend die griep helaas doe je er weinig aan ....
    met veel plezier kijk ik uit naar je volvende verhaal xxxxx mis jou

  • 13 April 2015 - 12:16

    Mams En Paps:

    Hey meissie,
    Toch maar eerst je verhaal gelezen, (ik ben niet nieuwsgierig hoor, haha!).
    Grappig is dat we eigenlijk het verhaal al kennen maar je schrijft zo leuk dat het altijd een feestje is om te lezen.
    Wij missen jou ook ontzettend. We weten ook dat dit jouw avontuur is en dat je hier verschrikkelijk van geniet en heel veel mooie dingen doet en ziet.
    Dus geniet nog van deze mooie reis, al deze ervaringen, foto's, verhalen, neemt niemand je meer af.
    Vlekjes van je allerleukste ouders. xxx

  • 13 April 2015 - 17:10

    Maaike:

    Cinnieee!
    Superleuk weer al die verhalen! Je vertelt het idd heel leuk :)!
    Ik ben zo jaloers haha, maar ik gun het je echt!
    Gelukkig laat je regelmatig ook iets horen via de app want ik mis je echt met al je gekke dingen hahaha
    Veel plezier nog, maar dan komt vast wel goed...
    Loveyouu xx Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cynthia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 19997

Voorgaande reizen:

04 December 2004 - 30 November -0001

Backpacken in Australië

Landen bezocht: